onsdag 10 mars 2010

Dagens garv

Hörni, nu får vi muntra upp oss efter deppet kring de feminina färgerna och låsta ideal. Jag hittade nåt fint på Lindex nyss, som jag tycker att vi alla borde klicka hem!

Det är svårt att veta om de menar allvar när de slänger in såna här i sortimentet. Är det på riktigt eller driver de med oss? Det stod att jag gärna fick låna bilden, bara jag angav deras webshop som källa. Men vill de verkligen att folk ska veta att de har så här tvivelaktiga plagg där? Dålig reklam. Men jag tänkte att vi kunde hjälpa till allihop, och göra dessa till en storsäljare. Tänk vad roligt sedan om vi (lite otippat kanske men ändå) hamnar i samma omklädningsrum nån gång. Vilken skrattfest när vi står i varsitt exemplar av 2000-talets enda mamelucker.

2 kommentarer:

Alexandra sa...

Tänkte först "vad snyggt"... Jag trodde det var för Saga över blöjorna :-D. Men nej tack, jag ska inte hjälpa till att göra detta till en storsäljare :-D.

En Lisa... sa...

Skulle kanske inte köpa men tycker de är söta på ett 50-tals-målanaglarnaiensöndagmorgonochdrickafluffigtkaffei-kind of way.