tisdag 21 april 2009

känslosamt

...så kliver man in i sitt kök och där sitter en jättesnygg kille. Uppkrupen i en omöjlig ställning på en pall och stirrar på en skärm. Helt omedveten om allt utom dokumentet han filar på. Då sköljer känslostormen över en och man går iväg och gråter lite för att mitt kök också är snyggkillens kök och vi ska dela kök tills döden skiljer oss åt. Sen måste jag också gråta lite åt alla andra som tyvärr inte kan vara världens lyckligaste nu när jag är det!

you gotta love him

4 kommentarer:

Tudorienne sa...

Kärlek!

Ke.Li sa...

And I love you!
Kram K

kalle sa...

awh, va fin du är

Mor Duktig sa...

Fint inlägg.
Jag som bara tänkte kika in för att bli bitter och avis på att du hade ett så fint hus...

... och så blev jag inte det.. jag blev glad. Jag är också så kär. Det är viktigast!