fredag 12 februari 2010

FREDAGSMYS

Jag kom hem vid halv fyra idag och jag ska vara ledig TRE dagar (FYRA dygn). Det är fantastiskt. Min man tycker också att det är fantastiskt att jag ska vara hemma, men han tycker att Lady Gaga ska gå hem till sig igen. Alltså lyssnar vi på The Soundtracks Of Our Lives istället och kokar sparris, steker kött, sippar Baron de Ley och tar små danssteg över köksgolvet. Efter maten ska vi äta lakritspuckar framför Let's dance.

Maken filosoferar stolt "Vilket jävla band (tsol) tänk att de är från Sverige!".
Stora E och Tovan munhuggs framför Bolibompa och Lillfisen mumsar lite halvgnälligt på sitt fredagsmys = smörgåsrån.

Trevlig helg!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag instämmer med din make. Första (?) plattan, den med Instant repeater 99, den är så sjukt bra... Lyssnade på den härom dagen. Mina döttrar tokdiggade. Gott tecken!
Bra start på helgen för er!

En Lisa... sa...

Jag instämmer också med din make - TSOL är sååå bra.