måndag 31 maj 2010

När man helt enkelt måste stänga av radion

Lyssnar ni på radio ibland? Sådär låter den stå på och skvala lite hemtrevligt i bakgrunden. Ibland kommer nåt spännande så man hajar till. Då vill man lyssna extra och höjer volymen. Efter det inslaget kanske ett barn kommer och vill berätta något fantastiskt, så sänker man igen.

Tyvärr spelas en hel del trist musik också. Jag har några låtar som jag bara inte klarar av. Då måste jag stänga av radion direkt.
Här är min värsta lista:
1. Bruce Springsteen Streets of Philadelphia
2. B S Walking in Memphis
3. Tina Turner When the heartache is over
4. Cher Turn back time
5. Sandi Thom I wish I was a punkrocker

Jag får allvarligt rysningar.

1 kommentar:

Tudorienne sa...

Men herregud det där är ju kanonlåtar. Finns mycket värre.