söndag 14 februari 2010

Bloggpris!


Jag har fått en award! Blev oerhört smickrad av att Jonna tyckte min blogg var kreativ. Tusen tack!


Med utmärkelsen följer att jag ska:
* kopiera awarden till min blogg
* länka till personen som gett mig awarden
* berätta sju intressanta
fakta om mig själv
* välja sju andra bloggar att ge awarden till
* länka till deras bloggar
* lämna en kommentar i deras blogg med information om att du gett dem en award.


Här kommer 7 fakta om mig:


1. Lättrörd (snyftig med andra ord)
2. Känslomänniska som alltid måste analysera och kommentera
3. Babbelmaja
4. Längtar förfär
ligt till Västindien
5. Godisråtta
6. Impusliv och rätt otålig
7. Tyvärr inte speciellt kreativ men skulle så hemskt gär
na kunna måla, sy och sjunga. Och snickra också förresten.

Jag vill ge en award till följande bloggvänner:

Mina systrar VG och T. Lisa, Lisa och Lisa. Och den mest kreativa ever: Gekko!