onsdag 24 juni 2009

worth waiting for


13 kommentarer:

Tudorienne sa...

ÅÅÅHHHH! Mitt hjärta smälter.

UlGu sa...

Grattis till nykomlingen. Visst är dom underbara.
Kramar från Kungshamn

En Lisa... sa...

Stort grattis! underbar bild!

Fiffi sa...

Gammelmoster gråter en skvätt....Å, grattis igen! En försiktig kram till lilla Saga!

kusin mikaela sa...

Stort grattis till dig finaste kusin! Ta hand om varandra nu. :)

Ke.Li sa...

Åh, gos!

Jonna sa...

Vilken fantastisk bild! Ögonen tåras. Grattis igen.

Anonym sa...

Ett stort grattis till underverket.
Kram Lena Leijon

Karinko sa...

Jag känner ju inte dig men kollar i din blogg ibland. Och en färsk bebis kräver ett rejält GRATTIS oavsett. Jag kan förresten gissa vem som sytt elefantplagget :D

lisa sa...

Det är fantastiskt. Så underbart och vackert. Tycker engelskan uttrycker det bäst.
- precious -
Hälsa maken också. Och så har jag hälsning från vår gamla klassis Pernilla B som jag träffade på stan igår och skvallrade för...

Stark och fri sa...

grattis! Fin bild!

Ninne sa...

Tack för alla fina kommentarer och grattis! Jag är i sjunde himlen...!

Gekko sa...

Vilken härlig, härlig bild!! Tror du att jag kanske skulle kunna få låna den och använda den du vet var? (Helt ok om du inte vill!)

Hoppas ni kan njuta och stort grattis återigen!