söndag 2 maj 2010

Wow! Jag kan tänka mig att fylla 30 igen!

Jag har haft en FANTASTISK dag. Lillfisen väckte mig strax efter sju med att dra igång Vyssan Lull på mobilen jag strategiskt hängt vid hennes säng. Vi började med champagnefrukost och jordgubbar. Redan då kände jag att det skulle bli en bra dag. Jag har liksom mognat ur krisen och blivit en klok, eftertänksam, bara lagom och smakfullt impulsiv (yeah right) 30-åring. Det är ju nu det börjar! Fram till nu var bara övning har världsalltet sagt till mig och det köper jag. Min syrra säger att det är åren mellan 30 och 40 som räknas.

Eftersom jag i grund och botten är materialist hjälpte ALLA UNDERBARA PRESENTER till att hålla mig på mycket på bra humör genom hela födelsedagen! Släkt och vänner mkt generösa. Maken har fifflat ihop hemlig resa vilken jag med förtjusning väntar på. Stora E hade köpt smycken och vägrat låta pappa betala och knåpat ihop ett jättefint kort med mina favoritartister på. Jag grinade ju såklart.

TACK alla fina som kom! Och tack för allt fint ni lämnade kvar! Nu ska jag och min prickiga klänning slänga upp benen i soffan och mysa med den fantastiska mannen som möjliggjorde det här partajet. Han grillade 5,5 kilo kött innan, förberedde buffé, agerade köksjour, tog hand om gästerna och bara gick omkring och var sitt underbara jag. Utöver världens bästa man har jag också förärats 3 fina ungar, en underbar släkt och goa vänner. Jag är så rik!

3 kommentarer:

Tudorienne sa...

Tack för en härlig helg!

Anonym sa...

Tack för fint kalas!
kram
Sara

Ninne sa...

TACK ni!