tisdag 1 januari 2008

Gott nytt 2008!

Nytt år igen - hoppas det blir ett gott år åt alla.

Vi firade supermysigt hemma hos svärfar med öppen spis, god mat, spelturneringar och lagom många raketer som vi brände av över sjön. Visste ni hur kraftigt ljudet från explosionen fortplantar sig över vatten? Jag väntar fortfarande samtal från hela östra Värmland om folk som blivit lomhörda, fått tinnitus och hundar som ballat ur.
Jag är ju lite nervös med raketer ovh förmanade maken lite väl men han tog det bra.

Annars är jag lite vissen *självömkan*. Nyårsafton genomfördes med hjälp av överdos Ipren. Ligger vaken hela nätterna och vrider mig. Ovanpå det har jag skaffat mig halsont och feber och inatt låg jag och frossade fram till ca 07. Sen sov jag några timmar. Nu är jag darrig, svettig och sjukskriven.

De andra mår bra. Bortsett från att Tovan satte på FlexiTracksbilen och körde den över sitt hår. Det var ingen liten tuss som fastnade i hjulen och det tog himlans lång tid för maken att få loss a) bilen b) håret från bilen.

2 kommentarer:

Tudorienne sa...

Men stackare! Krya på dig. *KRAM*

Ke.Li sa...

Det är synd om Tovan, men fan vad jag garvar!